what doesn´t kill you

hallå i stugan!
Idag mår jag bättre! Har nog fortfarande lite feber men har "tvingat" bort den med tonvis av Ipren och alvedon. Hade bara en lektion idag, eller egentligen två men vi fick skippa den sista om vi gjorde uppgiften på hålet, vilket betyder att jag äsitter hemma och skriver det här, yeey. Älskar att sluta tidigt. Och imorgon börjar jag inte förrän elva. Nu har jag just satt igång diskmaskinen och lekt kull med rolf. Han fuskar dock genom att springa under sängen. inte ok.
Om nån timma ska jag göra kycklingsalaaaad sen blire väl att bara slappa hela kvällen. Kanske börja på min debattartikel också.
Catch up with you lateeer. (tänk att jag låter som Amanda Bynes i She´s the man när jag säger så,mt du fatta)

Kommentarer
mtii

'HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!!!!

2012-02-01 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback