fredag

shalom

Sitter på skolan nu duktig som jag är. Har naturkunskap och jag och mt har skrivit om ekorrar. Så om ni undrar något om det, lämna en kommentar.
Slutar vid 12 då ska jag hem och städa eller något...tror majoriteten av mina vänner ska vara med sina pojkvänner ikväll så blir att vara alone ikväll, men he blir bra! Inatt ska jag upp klockan 4;30! Ska till ishotellet med klassen och typ 100 pers till, så blir att lägga sig tidigt ikväll.

Nu ska jag läsa bloggar innan det är dags att gå tillbaka, skriver mer ikväll,,, puss

Kommentarer
ekorre älskaren!!

Åhh så bra, har alltid haft lite funderingar om ekorrar.

1 hur gamla blir dom?

2 när blir dom könsmogna?

3 hur gör dom barn?

4 vad äter dom?

5 kan en ekorre flyga?

6 kan man äta ekorrar?

7 var bor dom/finns dom?

8 få man ha en ekorre som husdjur?

9 kanm dom äta fiskpinnar?

10 är piff och puff ekorrar?

tacksam för svar!

2012-02-03 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback