23;17


viktoria sjön
-
Imorgon gäller det. Dagen som vi pratat om sen, ja, typ ettan, är här. 4 veckor i Uganda. Helt sjukt! Känns jobbigt på ett sätt att fara då jag kommer sakna alla här osv..men jag vet att det kommer vara värt det. Detta kommer vara en upplevelse jag kommer bära med mig hela livet.
Kvällen har bestått av en blandning mellan tvätt, ångest, panik, packning, och glädje. Morgondagen kommer nog vara likadan, plus att då blir det en massa hejdåkramar. Men jag har tur som reser med en underbar klass och underbara människor! Vi kommer ha riktigt kul tillsamans!
-
Nu blir det att lägga sig och försöka sova. Kommer gå sådär. Flyget mot Stockholm går inte förrän imorgon kväll så jag kommer nog kunna uppdatera något imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback