Onsdag

dit ska vi mt♥! nån dag..
-
Ledig idag! Helt underbart skönt. Sov ut till elva, klev direkt upp och gick ut en sväng med ballan. Sen har jag gjort behövliga, men tråkiga, saker här hemma. Har stor städat och rensat garderoben tillexempel. Sen var jag även på ica en sväng och hämtade ut 2 böcker som kommit som jag ska ha till resan. Det blev "Blonde" av Joyce Carol Oates och "Varför gråter inte emma?" av Magnus Wennerhom och Emma Jangestig. Ska bli kul att läsa, verkar då bra.
-
Imorgon är det torsdag och nästa sista skoldagen innan resan...ska till vårdcentralen på ett möte och sen en spruta direkt efter så kommer bara hinna vara med på eftermiddagen då vi har turism. Efter skolan blir det stan med bästa rebb och sen tillbaka till skolan för föräldramöte, kan bli kul haha.
-
Nä nu ska jag krypa ner i sängen, vi hörs, puss!

Kommentarer
mt

GREKLAND!!! (L)(L)(L)

2012-02-08 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback